Schade bij aflevering
Als er een product wordt geleverd dan dient u de verpakking te controleren op schade, mocht er schade aan de verpakking zijn controleer dan het product in de verpakking in bijzijn van de persoon die het komt leveren en/of laat verpakking schade vermelden op de aflever bon van de transporteur, maak als het mogelijk is ook een paar foto’s. Mocht er zichtbare schade zijn aan het product dan kunt u het product ook weigeren aan te nemen. Bij kleinere schades aan bijv. losse onderdelen kunt u het product eventueel wel aannemen zodat wij u achteraf de onderdelen kunnen laten toesturen, dit voorkomt een langere levertijd. Neem ten aller tijden contact met ons op als er schade aan een product is.
Schade na levering
Als u tijdens het uitpakken van het product schade ontdekt neem dan direct contact met ons op. Graag ontvangen wij ook foto’s van de schade aan het product en eventueel de verpakking. Wij zullen u z.s.m. contacteren om het verdere verloop met u te bespreken.
Monteer nooit een product met schade zonder ons alvorens te verwittigen, hierdoor vervalt de garantie!
U kunt ons telefonisch bereiken van 10:00 – 17:00 op tel. 0481-358177